luni, 15 octombrie 2007

Zi de lucru...

Azi e 15 Octombrie 2007, e un soare inselator. Vrea sa incalzeasca si nu prea. E frig...mai ales cand stai si astepti autobuzul in statie. Cel mai rau e ca e luni. Uf!...iar la servici. Azi am avut noroc...am prins 135-ul repede. Bine ca e sefu de treaba si nu zice nimica chiar de-ntarzii o ora...bun baiat.

M-am trezit tarziu, ca de obicei...asa-mi trebuie daca am pierdut vineri noapte si sambata noapte. Ce-ti mai trebuie cluburi?! Nu-nteleg, esti deja batran...ce-ti mai arde de petreceri dansante. Oricum...e destul de fain in Stuf....ma mai duc la anu' de-acuma.

Am ajuns la munca...liniste...hai ca n-am intarziat asa de mult. Nici n-au venit toti. De munca este tot timpu...dar chiar sa incep asa devreme? Nu...mai incolo....mai bem un ceai...mai barfim: "Ai vazut ma ce-a facut E. vineri noapte?! E nebun dreacu! Are un tupeu...".
E. agatase o tipa...ea mai nu voia, mai se lasa...pana a convins-o el. Asta da putere de convingere...

"A comandat toata lumea ?? Cine suna la CID (o firma de catering), ca nu mai mancam azi!"
A picat Alex ... he he. Iar nu sun eu....mi-e lene. M-am saturat de mancarea asta de catering...n-are nici un gust, nici o aroma...e facuta la galeata: pui apa, pui sare, pui 2 morcovi, pui ce mai pui...si iese Ciorba de pui ...

E unu jumate...nu mai vin astia odata cu masa...si eu tot n-am facut nimica azi...desi e mult de treaba. Ti-am zis ca sefu e baiat de treaba? Da...nu zice nimica...lasa, muncesc mai incolo...dupa masa.

"Nimereste cate unu o slujba grasa...cu leafa mare...cu....
Si nu-i vorba ca si munceste stii.....munceste ..da. Pleaca c-o hartie la semnat la ora 8 si se intoarce la birou la ora 3!
Si-i merge....ii merge.

Toti se-ntreaba:
- Ma cine-l tine p-asta-n brate?!
- Dracu stie!

Euuu? V-o jur, v-o jur ca nu stiu nimic...insa ei....ei stiu toti, dar tac.
Tac...tac pentru ca tacerea e de aur!

Vorba unui corespondent voluntar, care a fost transferat la cerere...la cererea sefului."

:)

O sa ma gasiti citate de-astea in blogu lu Cata ....ce rau imi pare ca nu l-am prins pe Toma Caragiu!! I-as fi pupat si mana! Ce actor incredibil ...

Gata...a venit masa! Asta e cel mai frumos moment din zi......asta si ala cand tre sa pleci de la munca...
Pofta buna!

2 comentarii:

mielu spunea...

Cataline n-ai zis nika despre Ana

Bostan Mircea Marian spunea...

spune tot din casa.....ca de aia ti-ai facut blog